About Me

My photo
Assalamualaikum.. Ini Dunia aku.. Ini Minat aku.. Kita semua berpijak di bumi yang sama, tapi kita punya dunia tersendiri. Walau siapa pun kita, jangan pernah lupa pada yang ESA .

Sunday, September 28, 2014

Eh aku ke?????


Assalamualaikum... 

haaaaa tgk tajuk mesti anda tertanya2 kan.. 

jeng ... jeng ....

Hari ni nak cerit simple je. Pasal kuliah hari ni. tadi petang ada kuliah dengan En. fauzan ( aku rasa mcm best gak belajar ngan dia, dia pun sebaya je

En.Fauzan ni ajar subjek Seminar Dalam Hospitality.

Nak disenangkan cerita, tadi dia nak buat pemilihan komitee untuk buat field trip. nak mudahkan kerja dia suruh la budak2 kelas sendiri yang pilih... Hahaha dalam hati aku cakap, cnfrm aku lepas.

TIBA- TIBA aku mcm terdengar nama aku disebut dari belakang .. Aku trus terkejut, biar betul diorang ni. hahahaha

Lepas tu sir kata " boleh tak angkat tangan, berdiri dan sebut nama "

Lepastu ada la sorang kawan aku ni bangun, tiba2 dia sebut.... Aizatul Husna!!!!! perhhhhh

Terus Sir tnya, sapa Aizatul Husna, urmmm nak tak nak aku pun angkat la tangan...

Then Sir kata " awak boleh x??? " Aku angguk TIBA-TIBA sir tnya lagi

"dia boleh buat kerja tak??? laju je dgn lantang diorang semua cakap BOLEHHHHH!!!!!!!! " hahaha kelakar plak aku rasa.. 

Dah tu sir kata, haa mai keluar dok depan. Aku pun g la depan tapi diri tepi stage je la. Pastu dia cakap lagi " mai la dok atas stage ni dengan saya " Aduhhhhhhh, pasrah je la.. hahaha

Sejujurnya aku tak kesah pun nak handle benda2 ni semua sbb aku pun dah biasa dan aku mmg SUKA buat semua ni. hehehehe.

Insyallah aku akan laksanakan sebaik mungkin, sbb diorang dah beri kepercayaan kat aku 





Jika dia untukku ~

~ HM ~

No comments:

Post a Comment