About Me

My photo
Assalamualaikum.. Ini Dunia aku.. Ini Minat aku.. Kita semua berpijak di bumi yang sama, tapi kita punya dunia tersendiri. Walau siapa pun kita, jangan pernah lupa pada yang ESA .

Saturday, September 27, 2014

AKU DAN DEBAT

Assalamualaikum, 

Pelajar tahun akhir, final year student

Haaaa tulah aku sekarang ni. Dah masuk sem 7 pun maka dengan rasmi dah jadi pelajar tahun akhir la aku ni.

Apa perasaan aku sebenarnya??? Ntah la, aku pun xtau nak gambarkan perasaan aku ni sebenar2nya


Gembira, sedih, takut, gementar???

Semua tu ada.. 

Yelah mestilah gembira sebab boleh grad dah tak lama lagi tp dalam masa yang sama aku sedih..

Aku sedih untuk tinggalkan kelab yang paling aku sayang yang sama2 dengan aku dari sem 1lagi. Sapa yang kenal aku tau la kelab apa maksud aku td tu.

Apa lagi kalau bukan KELAB DEBAT.... satu2nya kelab yang aku sayang.

Aku sedih dan takut nak tinggalkan kelab ni. Banyak sangat kenangan pengalaman aku dengan kelab ni. 

kelab ni mengajar aku macam2 benda, kelab ni jugaklah yang mengubah identiti aku.

Banyak sangat jasa kelab ni tuk diri aku. Rasa mcm xnak keluar dan tinggalkan kelab ni sampai bila2 pun walaupun aku dah grad nati. 

Aku pasti akan rindu saat berlatih sama2, kena marah, pergi pertandingan sama2..

macam2 perasaan ada, gembira, sedih, takut nak berlawan, kecewa sebab kalah, perasaan tak puas hati.... semua ada..

Kami dalam kelab dah macam adik beradik memandangkan kami ni tak ramai pun. Jadi kami memang rapat la.

Jika sekarang ni kawan2 aku semua dah pakat dok lepas jawatan masing2 dalam kelab, dah xnak terikat ngan apa2.. Tapi tidak bagi aku, sbgai YDP kelab, belum masanya aku lepaskan kelab ni kerana aku masih diperlukan oleh ahli2 yang lain.

Sekarang ni pun banyak dah perancangan aku tuk kelab debat ni, tak campur ngn perancangan en.nizam lagi.. 

kadang2 kawan aku pun pelik macam mana aku boleh fokus dgn kelab lagi memandangkan skrg ni semua sibuk dengan FYP lg. tapi...... ntah la, aku tau aku boleh jadi aku teruskan.. Lagi pun macam aku cakap, aku sayangkan kelab ni.. 





Jika dia untukku~

 ~ HM ~

No comments:

Post a Comment