About Me

My photo
Assalamualaikum.. Ini Dunia aku.. Ini Minat aku.. Kita semua berpijak di bumi yang sama, tapi kita punya dunia tersendiri. Walau siapa pun kita, jangan pernah lupa pada yang ESA .

Monday, October 20, 2014

DUGAAN CABARAN KETABAHAN

Assalamualaikum buat semua...

Sejak akhir-akhir ini, aku dapat rasakan tekanan dari sekeliling aku.

Terlalu banyak, sehingga aku rasa kenapa aku? kenapa aku? kenapa aku?

Semuanya datang serentak, sakit aku rasakan untuk semua itu.

Kenapa aku??

Adakah aku yang terpilih untuk tempuh semua ini??

Aku ke??

Tapi kenapa??

Semua ni persoalan besar, tapi sampai bila aku nak mempersoalkan perkara ni

Sebab ini dah takdir aku, aku dah ditakdirkan untuk tempuh, hadapi semua perkara ini

Ya, tipu la kalau aku tak tertekan, tipu la kalau sampai satu tahap aku hampir mengalah

Tapi aku tak boleh biarkan semua tu macam tu sahaja.

Nak tak nak, aku kena jugak tempuh semua ini walaupun sakitnya susah nak digambarkan

Aku hanya memohon kekuatan dari Allah S.W.T sahaja sekarang ni..

Lindungilah kedua ibubapa ku Ya Allah ~

No comments:

Post a Comment