About Me

My photo
Assalamualaikum.. Ini Dunia aku.. Ini Minat aku.. Kita semua berpijak di bumi yang sama, tapi kita punya dunia tersendiri. Walau siapa pun kita, jangan pernah lupa pada yang ESA .

Tuesday, February 25, 2014

Oh PPTA !!!!

25/2/2014...

Hari ni aku dah mampu menarik sedikit nafas lega.. nak tau kenapa??? heeee

Pagi tadi ada perjumpaan dengan supervisor mengenai PPTA aku. Sapa yg xtahu PPTA tu apa, PPTA tu Projek Penilaian Tahun Akhir..

Masa jumpa dia, masing2 dah ada tajuk dalam kepala tuk dipersembahkan. huhuh.. 

Aku orang ke dua yang kena present.. Dalam kepala aku ada dua tajuk yang menarik minat aku tuk dijadikan sebagai PPTA. 

Pertama : Customer Perception towards cleanliness grade in restaurent

Kedua : The Applicable green hotel in Malaysia

Menurut supervisor aku dia berkenan dengan tajuk green hotel tu. tapi bila dia google , agak susah tuk aku cari maklumat. Dan lagi satu kat Malaysia ni xbnyk hotel yang telah diiktiraf sebagai green hotel..

So sebab xnak student susah dia cadangkan aku amik je tajuk yg pertama. Sebab dia kata tajuk tu pun menarik gak. Dan paling penting sekali tak susah pun nak cari maklumat. Nak distribute question air pun xsusah.

Alhamdulilah akhirnya idea aku diterima.. Jadi lepas ni boleh la start buat PPTA aku tuh..

Mula2 takut gak bila fikirkan PPTA ni , tp bila dah dinasihatkan oleh supervisor aku... Insyallah aku boleh buat. 

Nothing Impossible in this world kan. Selagi kita berusaha bersungguh2 pasti akan ada kejayaan yang menanti kita.. Betul x??? heeee

So sebagai penutup tuk hari ni , Aku lega nak bersyukur sangat sebab xda masalah dengan tajuk PPTA aku..

No comments:

Post a Comment