About Me

My photo
Assalamualaikum.. Ini Dunia aku.. Ini Minat aku.. Kita semua berpijak di bumi yang sama, tapi kita punya dunia tersendiri. Walau siapa pun kita, jangan pernah lupa pada yang ESA .

Thursday, May 22, 2014

Oh PPTA (ii)

Haaa sebelum ni aku pernah post pasal OH PPTA kan.

Post kali ni kesinambungan post yang lepas. Sekarang ni aku sedang menghitung hari tuk final exam. Takut gak sebenarnya. Ni kira second last final exam yang aku bakal tempuh.

Oh apa jadi ek kat PPTA aku. hehehehe..

Alhamdulilah sebenarnya aku dah selesai buat PPTA 1 dan dah siap presentation lagi. Sekarang ni just betulkan apa yang silap cikit macam reference dan spacing. Lepas tu hantar. Maka selesai PPTA sem ni.

Cuma cuti ni tak boleh rehat sangat la sbb nak kena distribute questionnaire plak. Yelah PPTA ni kan ada kesinambungan tuk sem depan plak.

Insyallah aku harap semuanya berjalan lancar. 

Sekarang ni focus dengan hal2 lain plak. Banyak lagi tanggungjawab aku yang masih belum selesai, terhadap keluarga mahupun sebagai ketua. 

Harap aku mampu tuk laksanakan semua tanggungjawab tu.


P/S : Aku harap keputusan yang aku buat adalah yang terbaik. membuatkan keputusan memilih dia bukan mudah walaupun kadang2 aku rasa bersalah tp aku perlu buang perasaan tu jauh2. Mungkin aku perlu bagi peluang tuk diri aku dan bagi peluang untuk dia jugak.

No comments:

Post a Comment