About Me

My photo
Assalamualaikum.. Ini Dunia aku.. Ini Minat aku.. Kita semua berpijak di bumi yang sama, tapi kita punya dunia tersendiri. Walau siapa pun kita, jangan pernah lupa pada yang ESA .

Thursday, February 20, 2014

Dia .... Keadaan ....

Hati dan perasaan ni memang susahkan nak diduga dan dijaga..

Pelik jugak kadang2 dengan perasaan yang  wujud...

Sampai aku pun naik tak faham dengan hati dan perasaan aku sekarang ni...

Aku pernah mengalami satu keadaan yang aku rasa aku tak patut pun jadi macam tu...

Sapa yang rapat dengan aku dia paham la KEADAAN apa yang aku maksudkan....

Dan alhamdulilah aku berjaya jugak keluar dari KEADAAN tu selepas setahun setengah setelah penah muhasabah diri..

Aku jugak berjanji untuk tidak melalui lagi KEADAAN tu lagi ..

Sebab aku dah tak sanggup , perit sangat...

Tapi apa yang terjadi sekarang ni?????

Aku rasa aku macam dah masuk dalam KEADAAN tu... Aku tak terfikir pun akan laluinya lagi..

Penat aku cuba mengawal hati dan perasaan ni ... Tapi sekarang ni apa dah jadi..
.
Aku dah mengalah dengan hari dan perasaan aku sendiri ke??

Aku membiarkan hati dan perasaan aku tuk lalui KEADAAN tu lagi ke???

Sanggup ke aku nak hadapi KEADAAN tu lagi???

Jika dulu dengan DIA aku tak pernah pun terfikir sampai satu tahap yang tinggi ...

Aku bahagia berkawan dengan dia .... Aku selesa dengan dia .... 

Bila depan dia , aku tak hipokrit ... Aku sentiasa menunjukkan diri aku yang natural ..

Tak pernah pun aku nak berlakon selesa depan dia ..

Aku suka dengan SITUASI macam tu .....

Tapi aku tak pernah terfikir nak ada hati dan perasaan dekat dia ...

Tapi kenapa hati dan perasaan tu wujud sekarang ...

Permainan apa yang sedang berlaku ni .. Aku dah bersedia ke nak laluinya lagi ..

Kenapa hampir setiap hari aku mesti ingatkan dia.... 

DIA aku anggap kawan baik , tapi macam mana perasaan tu boleh berubah????

Aku tak ada jawapan untuk semua tu.. Sebab aku sendiri tak fiaham ...

No comments:

Post a Comment