About Me

My photo
Assalamualaikum.. Ini Dunia aku.. Ini Minat aku.. Kita semua berpijak di bumi yang sama, tapi kita punya dunia tersendiri. Walau siapa pun kita, jangan pernah lupa pada yang ESA .

Monday, October 7, 2013

Tiga Tahun dah rupanya

Sekejap je masa ni berlalu kan. Kadang2 kita sendiri xsedar yang ia secepat tuh. Pejam celik pejam celik dah sem 5 aku ni, dalam erti kata lain dah tahun 3 rupanya aku ni ye :)

Ini bermakna tinggal lagi 3 sem je untuk aku bergelar student,lepas tu aku akan menenpuh fasa baru dalam kehidupan. Risau pun ada gak. Apa je lah yang akan berlaku nati agaknya. Aku mengharapkan impian untuk menjadi usaha akan terlaksana. Amin , Insyallah :)

Bila dah masuk tahun 3 ni, makin banyak benda nak kena fikir.Semua itu kita perlu lalui sebagai pelajar. 

Sekarang ni pun dh dekat ngan cuti mid sem. Yessss minggu ni aku dapat balik rumah. Rindu benar aku kat family dan bilik ku.Huhuhu.. Dah lama gak aku xwat kerja2 rumah ni. Xsabar plak nak start memasak kat rumah. 

Balik kali ni nak buat resepi baru la. Dan paling penting aku nak buat Acar Buah resepi turun temurun keluarga aku.

Tetapi walaupun cuti, assgnment tetap xleh dilupakan. Sekarang ni pun dah banyak assgnment dok beratur menunggu giliran. hehehe Insyallah mesti boleh siap punyer ^_^


No comments:

Post a Comment