About Me

My photo
Assalamualaikum.. Ini Dunia aku.. Ini Minat aku.. Kita semua berpijak di bumi yang sama, tapi kita punya dunia tersendiri. Walau siapa pun kita, jangan pernah lupa pada yang ESA .

Friday, June 15, 2012

pengakhiran sem 2 di UMK..

entry sebelum nie aku bercerita mengenai pengakhiran sem 1 di UMK . oleh itu kali ni aku nak bercerita mengenai pengakhiran sem 2 di UMK plak.. huhuhu


pikir jap apa yg jadi ek sem 2 ni hehehe   


hmm diawal2 sem aku rasa mcm biase je la.. just sem ni aku dah mula duduk asrama, aku ingt lg masa first time tau aku dekat aras 3 , hahaha, agak SUKA la. tingkat paling atas kan.. mmg best, angin pun kuat. huahuahuahua..


dan sem ni agak pelik, sbb kelas aku akan bercmpur2 dgn course yg lain, makna kata setiap subjek aku akan jumpa org yg lain, xakan jumpa org yg sama.. dan disebabkab itu kelas ganti pun sukarlah untuk dilaksanakan.. hahaah, happy lak.. tp dgr kata ni semua jadi sbb aku teknikal problem dgn sistem, ntah la.. aku pun xtau,, hukhukhukhuk


tp apa2 pun aku tetap lagi pelajar SAH 1-2 huhuhu..  mai aku tunjuk cikit gmbr kelas aku




nie la dak2 kelas aku, SAH 1_2 ( hospitaliti)    

hmmm, rutin biase pergi kelas la.. tp sem ni aku mcm malas cikit la cikit je ok huhuhu.. agaknya sbb aku dok aras 3 and sbb kat asrama yg dekat dgn kampus, kalo dulu kat kptm, aku xda la malas sgt.. hahah, kena ubah perangai ni tok sem 3 nnti.. xleh biarkan ianya berterusan, nnti parah plak aku nie, hehehe..
namun, xpa la.. perkara tu leh je ubah.. xpa2

bg aku, aku rasakan yg sem 1 lbh seronok berbnding sem 2, xtau la kenapa.. agaknya faktor sekeliling kot. aku pun mcm dh berubah je sejak naik sem 2 nie, xmcm dulu. ramai gak yg tegur perubahan aku ni, tp ntah la.. aku pun xsedar yg dlm diam2 aku berubah. tp bila krunk ckp baru la aku perasan.. hahaha

perubahan baik ke tak ek???? hahaha , aku pun xtau.. nnti la aku tnya, hekhekhek

namun, walauapa pun terjadi, aku x pernah berubah untuk dia.. apa yg ada dulu tok dia akan kekal sama smpai bila2... hmmmm, sedih jap, susah nk terima kenyataan, dia dh xlama lg nak grad dah... ntah leh jumpa ke x pas dia grad nnti.. hnya gmbr menjadi pengubat rindu, hohoho.. poyo jap..

No comments:

Post a Comment