About Me

My photo
Assalamualaikum.. Ini Dunia aku.. Ini Minat aku.. Kita semua berpijak di bumi yang sama, tapi kita punya dunia tersendiri. Walau siapa pun kita, jangan pernah lupa pada yang ESA .

Monday, June 11, 2012

semesta ke 2 di UMK...

Assalamualaikum kehadapan blogger2 sekian,

huhuhu, mcm nak tulis surat daaa.... haha, back to normal ok

hmm, sedar ataupun tidak sekrng nie dah pun sampai ke penghujung sem 2 , minggu depan minggu terakhir, hai maklumla skrng kan tgh minggu peperiksaan.. hehe

setakat nie baru je selesai 1 paper iaitu Bahasa Inggeris II.. lepas ni paper marketing disusuli dgn Accounting, math dan akhir sekali Gelagat Usahawan.. Lepas tu tamatla sem dua tahun 1.. hehehe

apa yg aku nk cete sebenarnya nie ek??
aku nk cete secara ringkas la pasal sem 2 kat UMK ni kan..

sem nie aku dah mula tinggal kat asrama u, kalo sebelum ni kat luar kan..
 so, 1 bilik 4 orang.. antaranya aku, hamiera,qilah, dan roomate baru aku hawa zaini , ( ala xda gmbr la nk tunjuk)

diawal2 sem aku rasa semuanya ok, xda masalah.. ok tipu la xda, ada tp kecik2 je..
aku pun xtau la kat mana yg silapnya..
aku yg berubah ke, atau diorang yg berubah, aku pun xtau..
aku pun pelik, tp sem ni mmg aku rasa lain, bahkan time aku update blog ni pun ada je yg xkena ngan aku dan mereka..

serius aku xtahu knapa, aku sygkan diorng tp ntah la..
aku tau, aku pun ego gak kdng2.. tp korng pun sme, sje wat aku geram.. dah tau aku tgh tension jgn la kacau.. kan dah kena..

susah la nak ckp.. tp inilah hakikat, sem 2 ni mcm bnyk je salah pahm dgn mereka, smpai x bertegur seharian pun ada gak..

mcm ni je la ye, aku ni xsuke la org yg nk memerintah je tau, pas tu paksa2 plak.. kalo aku xnak, merajuk. payah r beb. tolonglah, aku pun tau aku ada gak salah, tp aku xpnh paksa korng wat bnda2 atas arahan aku.. hdup aku ni dah mcm diaturkan oleh korng je, xsuke ok...

aku pun asa life aku sendiri, xkan la smpai nak makan apa esok malam pun ko nak tentukan, plzzz la, sekali lg aku ckp.. aku mmg xsuke.. itu bukn aku..
tp sbb nk jaga hati korng aku paksa gak diri aku nie ha..

hmm dah la pasal diorang, pas ni aku nk lupakan.. malas la nk ingt, walaupun mmg diorng wat aku agak sakit hati tp biarlah!!!!!

No comments:

Post a Comment